باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین؛ ساده و موثر

گرفتگی لوله فاضلاب از مشکلات شایع هر خانه و ساختمانی است. این گرفتگی ها می تواند مشکلات زیادی را برای اهل منزل یا ساختمان فراهم کند. به ویژه اگر این گرفتگی در سیستم فاضلاب توالت باشد. در اکثر مواقع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر باز می شود ولی گاهی این گرفتگی با روش های ساده ای مثل باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین امکان پذیر است.

باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین چگونه است؟

جوش شیرین معمولا به تنهایی امکان ایجاد فرایندی که به باز شدن مسیر لوله ختم شود را ندارد. لذا باید با مواد دیگری ترکیب شود. بهتر است که جوش شیرین را زمانی در چاهک فاضلاب بریزیم که در آن آب وجود ندارد.

ضمن آنکه باید برای باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین مدتی به آن زمان بدهیم. به این معنی که وقتی جوش شیرین را داخل لوله فاضلاب ریختیم نباید به سرعت آن را بشوییم، بلکه باید چند ساعت مهلت بدهیم تا جوش شیرین کار خود را بکند.

برای باز کردن گرفتگی های سخت لوله فاضلاب می توانید از خدمات لوله بازکنی برچسب در مناطق مختلف تهران مانند لوله بازکنی ونک، لوله بازکنی ستارخان، لوله بازکنی پاسداران و… استفاده کنید. باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین راهی ایمن و کم هزینه

برای باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین چه مواد دیگری لازم است؟

ترکیب جوش شیرین با این مواد برای باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین موثر است:

ترکیب جوش شیرین و نمک

یک ترکیب موثر جوش شیرین برای شستن لجن های رسوب کرده در مسیر فاضلاب سینک ظرفشویی یا روشویی و باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین، ترکیب جوش شیرین و نمک است.

ابتدا یک فنجان جوش شیرین را به داخل چاه ریخته و سپس نیم فنجان نمک را به آن اضافه می کنیم. بعد مدت چند ساعت به ترکیب اجازه فعل و انفعالات شیمیایی را می دهیم. پس از چند ساعت یک ظرف آب جوش را داخل چاه می ریزیم تا لجن ها و توده های رسوب کرده از جاکنده شوند و سپس آب سرد را باز می کنیم تا آب آن ها را ببرد.

در صورت کارساز نبودن روش های خانگی با مراجعه به سایت برچسب، در هر محدوده از شهر تهران که باشید می توانید نزدیک ترین لوله بازکن به منطقه خود را پیدا کنید. کافیست نام منطقه خود را جست و جو کنید. پس از تماس شما لوله بازکن در کم تر از نیم ساعت خود را به محل رسانده و مشکل شما را به صورت فوری و تضمینی برطرف می کند.

ترکیب جوش شیرین و سرکه

برای باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین می توان از ترکیب جوش شیرین و سرکه استفاده کرد. به این ترتیب که ابتدا یک فنجان جوش شیرین را داخل چاهک ریخته و سپس یک ظرف سرکه را داخل آن می ریزیم. سپس ورودی چاه را می پوشانیم تا فشار حاصل از ترکیب مسیر فاضلاب را باز کند سپس با مقداری آب جوش با فشار باقی گرفتگی ها را از این طریق رد می کنیم.

البته یک روش دیگر آن است که این ترکیب را خارج از لوله فاضلاب انجام دهیم سپس آن را درون چاه ریخته و بعد از مدت چند ساعت مثلا شب تا صبح آب جوش را می ریزیم.

البته در این روش باید در میزان مواد مخصوصا سرکه دقت کنید چرا که بیش از حد ریختن آن ها باعث می شود فشار حاصل از ترکیب اتصالات لوله های فاضلاب از هم باز شوند.

ترکیب سرکه و جوش شیرین برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

خدمات تخصصی باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب و چاه بازکنی سراسر تهران، با نزدیک ترین لوله بازکن را در سایت برچسب جستجو کنید. با جستجوی نام منطقه خود در برچسب، مثلا لوله بازکنی شمال تهران و با تماس با لوله بازکن های متخصص ما می توانید از خدمات فوری، ارزان و تضمینی لوله بازکنی برخوردار شوید.

دو نکته درباره باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین

برای باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین حواس تان باشد اگر ابتدا از اسید برای باز کردن لوله فاضلاب استفاده کرده اید نباید بعد از آن از جوش شیرین استفاده کنید. حداکثر دو بار از این روش استفاده کنید. اگر جوابگو نبود از روش های دیگری استفاده کنید تا آسیبی به لوله کشی فاضلاب نرسد.

اگر این روش ها را امتحان کنید در خواهید یافت که باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین خیلی کم هزینه تر و ایمن تر از دیگر روش های لوله بازکنی است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *