لوله چدنی فاضلاب چه مزایایی دارد؟

لوله هایی که برای انتقال آب، گاز و فاضلاب استفاده می شوند لوله چدنی فاضلاب نام دارند که این لوله ها اکثراً بدون روکش و اغلب از جنس چدن خاکستری هستند. توجه داشته باشید که داشتن روکش و پوشش هیدرولیک شده احتمال خوردگی را کم تر می کند.

چند مزیت مهم لوله چدنی فاضلاب که باید بدانید!

برای لوله کشی فاضلاب انواع و اقسام مختلفی از انواع لوله های فاضلاب وجود دارد که یکی از آنها لوله چدنی فاضلاب می باشد این گونه لوله ها دارای مزیت های بی شماری هستند که شامل موارد ذیل می باشد:

  • قدرت مکانیکی پایین و نداشتن رفتار ارتجاعی یا الاستیکی
  • داشتن دیواره ضخیم تر نسبت به لوله استیل یا داکتیل
  • راحتی در آماده شدن در فروشگاه
  • استفاده کمتر از مفاصل در لوله های سه متری
  • تکمیل شدن با پوشش ملات سیمانی
  • داشتن نرخ خورندگی مشابه با لوله های فولادی گالوانیزه و داکتیل
  • نداشتن پرت و دور ریز
  • داشتن قطر خارجی کمتر و پیچ های تو پر در مقایسه با لوله های پلاستیکی
  • ضد آلودگی صوتی بودن (به خاطر ساختار ترکیبی چدن صدا داخل لوله مانده و به بیرون منتقل نمی شود)

لوله چدنی فاضلاب و اتصالات آن چه کارایی دارد؟

با وجود داشتن دوام بالا از این لوله ها برای تخلیه کردن زباله، فاضلاب و لوله کشی تهویه استفاده می‌شود. از این رو لوله چدنی فاضلاب در مقایسه با باقی محصولات مشابه رقیب ندارد. برای رفع گرفتگی لوله چدنی فاضلاب میتوانید با یک تماس از سایت برچسب در هر ساعت از شبانه روز و در هر کجای تهران که هستید خدمات قیمت مناسب از تکنسین حرفه ای و کاردان درخواست کنید. این افراد لوله بازکن در غرب تهران، شرق، شمال و جنوب تهران در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر شما بلافاصله پس از تماس اولیه رسانده و با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی اقدام به باز کردن لوله گرفته شده می نمایند.

از نظر اقتصادی استفاده از لوله چدنی فاضلاب چه مزایایی دارد؟

لوله چدنی فاضلاب به شکل ها و مشخصات مختلف به یکدیگر متصل می شوند، و این قابلیت به همراه راحتی تهیه آن، کم بودن هزینه نصب، مقرون به صرفه بودن و دسترسی آسان همگی باعث شده است که از این نوع لوله در پروژه های مختلف و متنوع استفاده شود.
ساختار این گونه لوله ها به گونه ای می با شد که بر هر نوع ساختار ساختمانی منطبق می شود اما در کل لوله چدنی برای فاضلاب کاربرد بیشتری دارد.

در برخی مواقع ممکن است به هنگام ساخت و ساز و یا بنایی لوله فاضلاب دچار گرفتگی با سیمان و مصالح ساختمانی شود، اگر شما هم در لوله کشی منزل خود از این نوع لوله استفاده کرده‌اید و لوله‌های فاضلاب شما دچار گرفتگی شده است از آنجا که رفع این گرفتگی نیاز به تجهیزات پیشرفته لوله‌بازکنی دارد میتوانید از خدمات لوله بازکنی سایت برچسب در سراسر تهران بهره مند شوید فقط کافیست وارد سایت شده منطقه خود را سرچ کنید مانند لوله بازکنی نلسون ماندلا ما در هر ساعت از شبانه روز و با کمترین هزینه مشکل شما را رفع خواهیم کرد.

سر و صدا و لرزش در اثر استفاده از واشرهای نئوپرون و کوپلینگ های تو خالی در لوله و اتصالات چدنی به شکل زیادی کاهش می یابد. به خاطر نوع ترکیب و ساختار چدن، صدای داخل لوله خفه می‌شود به جای این که منتقل شده یا بیشتر شود. جداکردن لوله ها از اتصالات به وسیله نئوپرون باعث خفه شدن صدای برخورد اشیا با لوله چدنی فاضلاب می‌ شود.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *