شناخت کامل انواع کفشورها

انواع کفشورها به طور کلی برای هر خانه ای لازم است؛ چرا که در صورت شست و شوی کف خانه نیاز است آب تخلیه شود و این مسئله وجود انواع کفشور را حیاتی می کند.

کارکرد انواع کفشو چیست؟

اگر کف زمین خانه را بشویید، مقداری آب روی آن جمع می‌شود و نیاز است که این آب وارد چاه شده و تخلیه شود در این موقعیت انواع  کفشورها به کمک شما می آید.


در صورت ایجاد گرفتگی لوله و یا کفشور در منزلتان در هر کجای تهران که هستید می توانید با مراجعه به سایت برچسب، این مشکل را سریعاً حل کنید. چاه بازکنی شرق تهران، غرب، شمال و جنوب به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در تمامی مواقع حساسی که حتی یک ساعت هم می تواند از ایجاد صدمه به سیستم لوله کشی فاضلاب منزلتان و یا خسارت های دیگر جلوگیری نماید آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

انواع کفشور به چند دسته تقسیم بندی می شود؟

امروزه استفاده از انواع کفشورها، به عنوان یک جزء زیبا کننده منزل می باشند. بنابراین وجود این جزء در خانه اهمیت زیادی دارد. دو دسته بندی کلی انواع کفشورها شامل کفشور مربعی و کفشور خطی می باشد و این دو نوع به اشکال ساده و سرامیک خور تقسیم می شوند.

شناخت کفشور مربعی؛ یکی از انواع کفشورها

یک نمونه کفشور مناسب که برای منازل و آشپزخانه ها کاربرد دارد، نمونه مربعی آن می باشد و با جنس های مختلف در بازار یافت می شود. در میان انواع کفشور های مربعی، نمونه ضدخش و برنجی مقاومت زیادتری دارد.

از آنجا که کفشور مربعی بیشتر در مکان هایی همچون آشپزخانه به کار می رود، ممکن است گاهی به دلیل ایجاد گرفتگی و تجمع رسوبات در لوله های فاضلاب چاه بالا زده و به این ترتیب با استفاده از روش هایی که برای باز کردن گرفتگی به کار برده می شود اگر جنس کفشور مستحکم نباشد، ناچار به تعوض آن خواهیم شد. از این رو در صورتی که کفشور منزلتان دچار گرفتگی شد می توانید آن را به تکنسین های متخصص لوله بازکنی برچسب سپرده تا در سریع ترین زمان و با استفاده از روش های اصولی به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب منزلتان بپردازند.

بررسی کفشور خطی

این نمونه از انواع کفشورها کاربرد دکوراتیو دارند و در مکان های لوکس به کار می رود. عده ای برای دیده نشدن کفشور در کف خانه، روی آن سرامیک نصب کرده اند و این نمونه آب بیشتری را به چاه تخلیه می کند.

توجه به چند نکته در هنگام خرید انواع کفشورها

  • انواع کفشورها تأثیر زیادی در جذابیت منزل میگذارد، پس زمان خرید به طرح و نقش آن دقت کنید.
  • متناسب با حجم آبریز هر مکان، از کفشور بزرگ و یا کوچک استفاده می شود.
  • از کفشور پلاستیکی برای حیاط استفاده نکنید، زیرا پس از مدتی کیفیت خود را از دست میدهد.

انتخاب جنس و نوع کف شور حیاط مهم است چرا که حتما باید کفشور حیاط مقاوم باشد در مقابل سرما و گرما و حتی فشارهای رفت وآمد ماشین ها مقاوم باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *