چند راهکار ساده حل مشکلات رایج توالت فرنگی

در اکثر خانه های امروزی استقبال زیادی از توالت فرنگی می شود و به دلیل راحتی بیشتر آن نسبت به توالت ایرانی تقریباً در تمامی خانه ها به چشم می خورد و کاربرد زیادی دارد.
مثل هر وسیله ی دیگری برای توالت ها نیز مشکلاتی پیش می آید، مانند گرفتگی لوله فاضلاب و یا حتی پس از مدتی اجزای آن دچار فرسودگی می شود، در این مواقع شما با استفاده از چند ترفند ساده و کاربردی می توانید به حل مشکلات رایج توالت فرنگی بپردازید.

خرابی فلاش تانک؛ موثر در ایجاد مشکلات رایج توالت فرنگی

فلاش تانک یک بخش مهم در توالت فرنگی می باشد و بروز خرابی در آن عملکرد توالت را برای ساعت ها مختل می کند. دو نمونه از این مشکلات به وجود آمدن ایراد در فلوتر و دکمه فلاش تانک می باشد.

چنانچه جزء آن دسته از افرادی هستید که با مشاهده ایراد در فلاش تانک و تعمیر به موقع آن تاخیر کرده اید و اکنون مشکل گرفتگی توالت فرنگی هم به آن اضافه شده، باید هر چه سریعتر با لوله بازکن های ماهر سایت برچسب برای جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر بعدی تماس بگیرید که چاه بازکن ستارخان یکی از این تکنسین ها می باشد که به محض گرفتگی در لوله های هر بخش از منزلتان، خود را فوری به محل موردنظر می رساند و با استفاده از دستگاه های مخصوص و نیز توجه به سلامت لوله ها اقدام به باز کردن گرفتگی می نماید.

در ادامه به معرفی هر یک از خرابی ها و مشکلات رایج توالت فرنگی که با آن در طول روز ممکن است مواجه شویم، اشاره خواهیم کرد.

انجام نشدن عمل فلاش تانک

فلوتر مخزن ذخیره آب توالت فرنگی می باشد و گاهی اوقات به دلیل به وجود آمدن خرابی در آن و ذخیره نشدن آب، عملکرد توالت فرنگی دچار اختلال می شود اما در صورت تعمیر و آب بندی، دوباره درست کار می کند.

دکمه های سیفون توالت فرنگی به خوبی کار نمی کند

پس از مدتی ممکن است دکمه های سیفون توالت هرز شوند و درست کار نکنند. در این مواقع نیاز به تعویض دارند و تنها یک فنی کار ماهر می تواند این مشکل را به علاوه مشکلات مربوط به ایجاد بوی نامطبوع، بالا زدن چاه و یا گرفتگی لوله در صورت عملکرد نادرست فلاش تانک برطرف نماید، برای استفاده از خدمات لوله بازکنی شرق تهران برچسب بر روی لینک آن کلیک کنید.

انتشار بوی نامطبوع از توالت فرنگی

انتشار بوی بد در فضای منزل، می تواند یک مشکل بسیار آزار دهنده باشد و معمولاً به دلیل گیر کردن فضولات در لوله توالت به وجود می آید. اما به جز این مورد مشکلات زمینه ای مثل درست آب بندی نشدن توالت، نیز مسئله ای مشکل ساز است زیرا بوی بدی از فاضلاب خارج می شود.

شما می توانید در خانه به راحتی به رفع مشکلات رایج توالت فرنگی بپردازید، اما درصورتی که تمایلی به این کار نداشتید و یا مشکلتان خیلی بزرگ بود می توانید با مراجعه به سایت لوله‌بازکنی برچسب از لوله بازکن های باتجربه در سریعترین زمان و با بهترین قیمت بهرمند شوید.

تخلیه آهسته آب توالت فرنگی

گاهی اوقات از جمله مشکلات رایج توالت فرنگی می تواند مربوط به بسته شدن راه سیفون در هنگام لوله‌کشی با استفاده از زانویی های متعدد باشد که موجب کند تخلیه شدن آب در توالت فرنگی می شود.

برخی اوقات گیر کردن مقداری از فضولات و یا رسوبات در پیچ و خم توالت فرنگی می تواند باعث شود که آب توالت فرنگی به صورت آهسته خالی شود؛ در این صورت می توانید با فنر زدن توالت فرنگی یا دیگر راه های لوله بازکنی در منزل مشکل را برطرف کنید.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *