چگونگی باز کردن لوله باسرکه و ترکیبات آن

 

برای رفع گرفتگی لوله روش های گوناگون خانگی مطرح شده است که استفاده از باز کردن لوله باسرکه و ترکیبات آن یکی از این سری روش ها است. شما میتوانید در صورتی که گرفتگی خفیف باشد خودتان دست به کار شوید و بدون نیاز به سرویس های لوله بازکنی موفق به برطرف کردن این مشکل شوید.

شما با مراجعه به سایت برچسب به سادگی می توانید در کمتر از یک دقیقه از نزدیکترین لوله بازکنی به خودتان استفاده کنید. و در همین سایت لوله بازکنی برچسب هم میتوانید ازمقالات آموزشی به طور رایگان و دقیق استفاده نمایید.

برچسب با منتشر کردن مقاله هایی به صورت رایگان در جهت به برطرف کردن گرفتگی کمک میکند تا با انواع گرفتگی ها و راه حل های مثمر ثمر و نتیجه بخش آشنا شوید.

آموزش باز کردن لوله باسرکه و ترکیبات آن و ساخت محلول لوله بازکنی

از ویژگی های سرکه میتوان به حالت اسیدی و رقیقی بودن ، پاک کننده ای ارزان و آسیب نرساندن به طبیعت اشاره نمود.

برای اینکه خاصیت سرکه جهت باز کردن لوله باسرکه و ترکیبات آن بیشتر و قوی تر شود جوش شیرین که دارای خاصیت اسیدی است را به سرکه می افزاییم.

شما میتوانید برای دانستن طریق استفاده از جوش شیرین و سرکه ابتدا به مقاله شیوه ترکیب جوش شیرین و سرکه برای بازکردن لوله فاضلاب در سایت برچسب مراجعه کنید و همچنین در همین مقاله هم به ترکیب جوش شیرین و سرکه با هم اشاره شده است.

ابتدا جوش شیرین را به مقدار یک فنجان  داخل لوله میریزیم. بلافاصله همان اندازه سرکه را وارد لوله چاه فاضلاب می نماییم. این دو ماده باهم واکنش نشان می دهند و اسید قوی تری تولید میکند. این واکنش ممکن است باعث شود مواد زائد و فضولات به سمت بالا فوران کند بنابراین برای احتیاط دستمالی جلوی ورودی باز کردن لوله باسرکه و ترکیبات آن بگذارید تا بیرون نریزد. سپس بعد ۳۰ دقیقه صبر آب جوش را به داخل لوله بریزید تا سرکه و نمک روی لوله تاثیر منفی نگذارند و روی دیواره آن رسوب نکند.

باز کردن لوله باسرکه و ترکیبات آن (سرکه و نمک)

در این روش برخلاف روش باز کردن لوله باسرکه و ترکیبات آن، در ابتدای کار سرکه و نمک هرکدام به اندازه یک سوم فنجان را باهم مخلوط کنید و قبل از اینکه اثرات واکنش آن از بین برود فوری آن را داخل چاه فاضلاب خالی کنید. حال باید یک ساعت صبر کنیم تا تمام مواد زائد و چربی هارا از بین برود سپس آب جوشیده شده را در چاه می ریزیم.

“باز کردن لوله با سرکه و نمک به این صورت است که، ابتدا یک سوم فنجان از هرکدام را با هم ترکیب کنید، سپس فورا این ترکیب را داخل لوله فاضلاب بریزید. بر اثر ترکیب این دو ماده واکنشی سریع از نوع جوشیدن اتفاق می افتد و گازی خارج می شود که باید قبل از تمام شدن این جوشش، ترکیب را سریعا وارد چاه کنید. حدود یک ساعت بعد آب جوش را با فشار زیاد اضافه کنید و تا صبح منتظر بمانید. مشاهده خواهید کرد که با گذشت زمان، راه لوله باز شده است”

اگر این راهکار ها به علت گرفتگی شدید لوله فاضلاب نتیجه بخش نبود با مراجعه به آدرس برچسب امکان دسترستی با بهترین و متخصص ترین سرویس های لوله بازکنی را به شما می دهد فقط کافی است محل زندگی خود را جست جو کنید تا تکنسین های ما نزدیک ترین آنها را به شما معرفی کند.

البته ما مقاله ای جهت راهکار های شایع و اثر بخش هنگام گرفتگی .و تلاش برای باز کردن لوله باسرکه و ترکیبات آن را به صورت مجزا در اختیار شما قرار داده‌‌ایم. این راهکار ها هنگامی که گرفتگی شدید باشد میتواند مثمر ثمر باشد و مشکلتان رفع شود.

استفاده از سرکه و ترکیبات آن از لحاظ عدم خسارت وارد کردن بسیار مناسب تر از محلول های لوله بازکنی  است! چرا که محلول های لوله بازکنی اسید بسیار قوی دارد که هم به سلامت شما و گاهی به لوله های آسیب می رساند و باعث پوسیدگی لوله فاضلاب می شود.

شما اگر در منطقه طرشت تهران هستید میتوانید فقط با یک کلیک بر روی صفحه لوله بازکنی طرشت تهران درسایت برچسب با نزدیکترین لوله بازکن خود آشنا شوید.

نکته ایمنی: هنگام باز کردن لوله باسرکه و ترکیبات آن از نزدیکی به مجرای لوله بپرهیزید تا گاز منتشر شده نشی از واکنش آن در فضا ، به چشم و یا اندام های تنفسی تان آسیب نرساند. فراموش نکنید حتماً از ماسک و دستکش جهت حفظ سلامتی خود استفاده کنید.

مخصوصا باز کردن لوله باسرکه و ترکیبات آن یا بازکردن لوله توالت با ترکیب سرکه و جوش شیرین برای لوله های آنها بسیار موثرتر است چرا که می تواند با خاصیت اسیدی که دارد چربی ها و موادی که باعث گرفتگی شده را از بین ببرد.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *